Тепер пасажири можуть зручно купувати квитки на Київську дитячу залізницю онлайн через чат-боти у Viber та Telegram.
Про це розказали в пресслужбі Укрзалізниці.
Ця нова можливість дозволяє швидко замовляти квитки на поїзди, що робить процес зручнішим і доступнішим.
Нова функція в чат-ботах Viber і Telegram дозволяє придбати квитки на Київську дитячу залізницю не лише для індивідуальних пасажирів, але й для групових поїздок до 20 осіб за одне звернення. Це суттєво полегшить організацію екскурсій, дитячих свят та сімейних поїздок.
Можливість купувати квитки онлайн у великих кількостях стане зручним інструментом для шкіл, дитячих садків, туристичних агенцій та інших організаторів заходів, забезпечуючи швидкий і безперебійний процес бронювання.
Чат-боти також пропонують інші функції, такі як довідкова інформація та зворотний зв’язок. Це частина ініціативи “Укрзалізниці” з покращення сервісу та спрощення процесу придбання квитків для пасажирів, включно з найменшими пасажирами Київської дитячої залізниці, яка функціонує з 1953 року в Сирецькому парку.