У “Дії” з’явиться AI-асистент для обробки скарг громадян

У "Дії" з’явиться AI-асистент

У першому кварталі 2025 року в застосунку “Дія” може з’явитися штучний інтелект-асистент, який прийматиме скарги громадян та автоматично переадресовуватиме їх до відповідних державних установ.

Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, пише “Інтерфакс-Україна”.

За його словами, AI-асистент працюватиме із голосовими зверненнями – він зможе перетворювати голос у текст, визначати компетентне міністерство чи відомство та передавати туди звернення громадян.

Амбітні плани Мінцифри у сфері штучного інтелекту

Федоров також зазначив, що штучний інтелект є одним із ключових напрямків роботи Міністерства цифрової трансформації. Україна ставить перед собою мету увійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції AI-рішень до 2030 року.

Водночас міністр наголосив, що поки не варто очікувати появи в Україні компаній-конкурентів OpenAI або DeepSeek у найближчі роки.

Варто зазначити, що Мінцифри наразі працює над низкою масштабних проєктів, серед яких:

  • фанрейзингова платформа,
  • найбільше мовне медіа,
  • платформа BrayOne та інші ініціативи у сфері GovTech.

Впровадження AI-асистента в “Дії” стане ще одним кроком до автоматизації державних послуг та цифровізації взаємодії громадян із владою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *