Зміст
В Україні внутрішньо переміщені особи (ВПО) можуть дистанційно подавати документи на отримання субсидії на оренду житла. Така ж можливість є у власників житла, які бажають здати його переселенцям.
Про це повідомили у пресслужбі Пенсійного фонду України (ПФУ).
Кому доступне дистанційне оформлення?
Подати документи онлайн можуть:
- ВПО, які винаймають житло в іншому місті;
- орендодавці, які перебувають в іншому населеному пункті або навіть за кордоном.
Дистанційне оформлення відбувається через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Як подати документи на субсидію?
- Наймач заповнює онлайн-форму заяви та договору оренди у своєму особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ.
- За потреби додає копії документів.
- Зберігає сформовані документи.
- Наймодавець переглядає їх у своєму особистому кабінеті, перевіряє правильність даних та підписує кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
- Далі наймач також підписує документи своїм КЕП.
- Після цього документи надходять на розгляд до Пенсійного фонду.
Кому це буде корисно?
За інформацією ПФУ, цей механізм є особливо корисним у випадках, коли:
- наймач знаходиться в Україні, а власник житла – за кордоном;
- сторони перебувають у різних містах і не можуть оформити документи особисто.
Дистанційне оформлення житлових субсидій має спростити процес отримання державної допомоги для переселенців та власників житла, що сприятиме легалізації орендних відносин в Україні.