Як війна змінила споживчі звички українців – дослідження

Середній чек на продукти харчування в Україні зріс майже на 20%. Війна та економічна нестабільність змушують українців змінювати підхід до витрат. Згідно з результатами дослідження Deloitte Ukraine, опублікованого AgroPortal, витрати на харчові продукти в офлайн-магазинах зросли на 19%, а в онлайн-торгівлі – на 18%.

Як змінилися витрати українців?

Дослідження показало, що 37% респондентів збільшили свої витрати на продукти харчування та медикаменти. Водночас українці стали економити на багатьох категоріях товарів, скорочуючи витрати від 36% до 72% залежно від групи. Однак є винятки:

  • найменше економлять на товарах для дітей, продуктах для домашніх тварин та готовій їжі;
  • молодь віком 18–27 років найменше заощаджує на харчуванні (56%) та готових стравах (57%).

Онлайн чи офлайн – що обирають українці?

Попри активний розвиток онлайн-шопінгу, 72% опитаних віддають перевагу традиційним магазинам.

Директор галузевої групи з ритейлу та дистрибуції Deloitte Ukraine Олександр Ямпольський зазначив, що українці зберігають сталі споживчі звички, хоча війна змістила акцент із частоти покупок на збільшення середнього чека. Це особливо помітно в категоріях продуктів харчування та медикаментів.

Попри складні умови, українці пристосовуються до змін, обираючи важливіші категорії товарів та змінюючи формати покупок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *