Оприлюднена інструкція, як платити менше за неякісні компослуги

Якщо комунальні послуги користувачу були надані неякісно, за них можна заплатити менше, а в окремих випадках і зовсім не платити.

Українцям дали інструкцію, що треба робити в таких випадках, повідомляє radiotrek.rv.ua.

Комунальні послуги. Фото: uainfo.org

Як заплатити менше за неякісну компослугу

Вказується, що методи захисту в таких ситуаціях прав споживачів вказані у законі «Про житлово-комунальні послуги». Для початку, користувачу варто скласти акт-претензію на адресу надавача неякісних послуг.

Також необхідно користувачу зафіксувати обставини, до яких призвело ненадання або неякісне надання комунальних послуг. Якщо відбулося псування майна, чи затоплення, слід зробити фото наслідків.

У письмовій формі потрібно звернутися до надавача послуги й повідомити про порушення. Слід це зробити рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто. В канцелярії варто запросити відмітку про отримання на своїй копії.

Далі виконавець комунальної послуги або домоправитель багатоквартирного будинку повинні прибути на виклик до споживача в строки, що вказані у договорі. Але це повинно відбутися не пізніше ніж протягом 1 доби з моменту отримання претензії споживача.

За результатами перевірки буде складено акт-претензію у 2-х примірниках. Один примірник повинен бути у споживача, а інший – у виконавця комунальної послуги.

Якщо споживач та представник надавача послуг не змогли домовитися щодо підтвердження порушень, то акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невіддільною частиною. Результат перевірки якості надання послуги споживач може оскаржити у суді.

Також слід вернутися до Держпродспоживслужби у випадку, якщо упродовж однієї доби представник надавача послуг не з’явився або відмовляється без вказання причини підписувати акт-претензію.

Варто знати, що акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі, зазначивши свої адреси, ПІБ, підпис. Тоді акт-претензію слід надіслати виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.

Якщо вони протягом 5 робочих днів не надають відповіді, споживач може звернутися до Держпродспоживслужби.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *