Як “велика війна” вплинула на харчові та алкогольні звички українців: нове опитування

Як "велика війна" вплинула на харчові та алкогольні звички українців: нове опитування

З початком повномасштабного вторгнення майже половина українців (49%) повідомили про зміни у своїх харчових звичках. Особливо це помітно серед молоді віком від 18 до 34 років, де частка тих, хто змінив харчові звички, сягає 54%.

Про це свідчать дані опитування Gradus.

Під час війни українці все частіше змушені змінювати свої звички харчування через значне зростання цін на продукти. Майже дві третини (64%) опитаних почали обирати дешевші продукти, а майже половина (48%) частіше готують їжу вдома, щоб зекономити.

Війна змусила багатьох українців знизити свій бюджет на харчування, відмовляючись від дорогих продуктів та скорочуючи загальні витрати.

Зазначимо, що  19% респондентів також вказали, що стали вживати більше алкоголю.

Особливо ці зміни відчутні серед старших людей: 77% опитаних віком від 56 років зізналися, що вимушені економити на їжі найбільше.

Додамо, що найбільше на зміну у звичках харчування, за словами опитаних, вплинули постійні атаки росіян із їхніми наслідками, та стрімке підвищення цін на продукти в Україні.

Зміни в харчових звичках відображають важкий економічний стан населення, який під час війни змусив людей адаптуватися до нових умов, зокрема обирати більш доступні та прості варіанти харчування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *