Кібератака на “Укрзалізницю”: компенсації для пасажирів

“Укрзалізниця” вже четвертий день ліквідовує наслідки масштабної хакерської атаки, яка вивела з ладу онлайн-сервіси компанії. Через це квитки можна придбати лише в касах і лише на два найближчі дні.

В компанії повідомили, що для клієнтів, які придбали паперові квитки після 22 березня, передбачено:
✔ безкоштовний доступ до платних залів очікування;
✔ безкоштовний чай у поїздах.

Також “Укрзалізниця” анонсувала додаткові бонуси для пасажирів після повного відновлення онлайн-систем.

Коли повернеться онлайн-продаж квитків?
Станом на 26 березня відновити онлайн-сервіси ще не вдалося, але у компанії запевняють, що працюють над цим у посиленому режимі.

Що сталося?
23 березня “Укрзалізниця” зазнала масштабної таргетованої кібератаки, через що пасажири не можуть купувати квитки через сайт і мобільний додаток. Водночас усі поїзди курсують за розкладом.

Якщо квиток було куплено онлайн, але неможливо завантажити:
🔹 Перевірити електронну пошту – PDF-квиток має бути в листі.
🔹 Приходити на посадку мінімум за 20 хвилин до відправлення.

Для військових діють спеціальні умови:
Якщо квиток куплено через сервіс “Армія+” і його неможливо завантажити, начальник поїзда може оформити посадку безпосередньо на борту.

Каси та вокзальні працівники працюють у посиленому режимі, а на вокзалах допомагають “вокзальні янголи” – співробітники у помаранчевих жилетах, які консультують пасажирів.

Очікується, що найближчим часом всі онлайн-сервіси компанії відновлять свою роботу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *