“Укрзалізниця” відновила онлайн-сервіси після кібератаки

Після масштабної кібератаки, що сталася 23 березня, “Укрзалізниця” повністю відновила роботу своїх онлайн-сервісів. Станом на 29 березня, система працює стабільно. Про це повідомили на Facebook-сторінці “Укрзалізниці”.

Що вже відновлено?
✅ У мобільному застосунку знову доступне планування поїздок із пересадками.
✅ Протягом дня поетапно відновлюється онлайн-табло з розкладами по станціях.
✅ Компанія перейшла на нову платформу з покращеним захистом.

Попри атаку, рух поїздів залишався стабільним, затримок не було, а черг біля кас не спостерігається.

Що сталося з історією поїздок?
Пасажири помітили, що їхні попередні подорожі та накопичені “обіймашки” (бонусні знижки) зникли. “Укрзалізниця” вже працює над їх поверненням:
“Ми бачимо, як ви сумуєте за обіймами в додатку. І ми теж. Але знайте: всі вкрадені росіянами обійми ми повернемо. Навіть більше. Бо вони не зможуть вкрасти головне — нашу любов, нашу єдність і нашу залізну волю. Тримаймося разом. Обіймаємо кожного з вас, і вже скоро — офіційно в застосунку!”

Що відомо про кібератаку?
23 березня хакери атакували онлайн-системи “Укрзалізниці”, через що продаж квитків було тимчасово зупинено. Рух поїздів не постраждав – вони курсували за розкладом. “Укрзалізниця” продовжує працювати над удосконаленням кібербезпеки та повним відновленням усіх сервісів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *