В Україні вдосконалять систему перевірки пільговиків ЖКГ

В Україні планують удосконалити механізм перевірки осіб, які отримують пільги на оплату житлово-комунальних послуг. Серед іншого, перевірятимуть актуальність інформації щодо місця проживання, нарахованої допомоги, статусу інвалідності, а також фактів смерті.

Ці зміни передбачені у проєкті наказу Міністерства фінансів, оприлюдненому на сайті Федерації профспілок України. Згідно з документом, верифікація передбачає порівняння даних, поданих отримувачами пільг, з інформацією з державних реєстрів. Перевірку проводитимуть через систему електронної взаємодії державних баз даних “Трембіта”.

Як зазначається в наказі, для контролю за достовірністю пільг буде використовуватись інформація з численних державних систем та реєстрів, зокрема:

  • Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
  • Єдиного державного демографічного реєстру;
  • Системи Державної міграційної служби України;
  • Реєстру актів цивільного стану;
  • Інформаційної бази Пенсійного фонду;
  • Централізованого банку даних щодо інвалідності;
  • Реєстру ветеранів війни.

Перевірка проходитиме у два етапи:
На першому етапі проаналізують дані, які надає Пенсійний фонд, – зокрема, їх повноту й відповідність.
Другий етап передбачає перевірку персональної інформації:

  • паспорта (серії та номера),
  • свідоцтва про народження,
  • ідентифікаційного коду (РНОКПП),
  • запису в демографічному реєстрі,
  • а також ПІБ.

Такі нововведення мають зробити процес призначення пільг точнішим і унеможливити зловживання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *