62% українських споживачів свідомо уникають товарів і послуг компаній, які досі ведуть діяльність на російському ринку. Про це йдеться в дослідженні міжнародної консалтингової компанії Deloitte. Така поведінка споживачів свідчить про те, що в українському бізнес-середовищі дедалі більшого значення набувають репутація та соціальна відповідальність — набагато важливіші за прибутки, пов’язані з країною-агресором.
У відповідь на ці дані представники фармкомпанії “Дарниця” підкреслили, що їхнє рішення про вихід з російського ринку було ухвалене ще у 2014 році, одразу після початку агресії з боку РФ.
У компанії зазначають, що з 2015 року жодна упаковка продукції “Дарниці” не потрапила до Росії, хоча попит там залишався високим. Після початку повномасштабного вторгнення у 2022 році компанія остаточно анулювала реєстраційні документи на свою продукцію як в РФ, так і в Білорусі. Це було зроблено не з фінансових міркувань, а як чіткий прояв принципової позиції.
Окрім цього, “Дарниця” провела повний аудит своїх партнерів і припинила співпрацю з тими, хто продовжив працювати в країні-агресорі. У компанії наголосили, що тотальна відмова від будь-яких форм взаємодії з РФ — не тимчасове рішення, а невід’ємна частина її цінностей.
“Ми вийшли з РФ, коли це ще не було загальною вимогою. І не плануємо повертатися — навіть після нашої перемоги. Бізнес не може існувати поза виміром життя”, — прокоментувала Катерина Загорій, голова ради директорів компанії.