30 жовтня 2024 року мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила новий магазин у Львові з тематичною зоною, присвяченою кіберспорту та команді NAVI (Natus Vincere) Максима Кріппи.
Про це повідомляє Forbes.
Цей проєкт — спільна ініціатива «Сільпо» та NAVI, яка має на меті підтримати популярність кіберспорту в Україні та залучити молодь до його розвитку. Інтер’єр супермаркету виконано в стилі кіберспорту, а всередині є спеціальна зона для фанатів NAVI, де відвідувачі можуть ознайомитися з мерчем, а також поспілкуватися з гравцями команди NAVI Junior, які взяли участь у відкритті.
Новий супермаркет «Сільпо» площею 1660 кв.м у львівському ТРЦ «Вертикаль» має унікальний дизайн, який відтворює історію розвитку кіберкультури.
Цей простір оформлено як подорож від перших комп’ютерів до сучасних технологій, відображаючи значимість Львова як центру української IT-спільноти. Серед креативних елементів магазину — вивіска, складена з клавіш комп’ютерної клавіатури, а касові зони нагадують мікросхеми, що додає інтер’єру футуристичного стилю.
Як пояснила директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва, цю концепцію обрали, щоб підкреслити статус Львова як неофіційної столиці IT в Україні та підтримати міцний зв’язок місцевої громади з цифровими технологіями.
Додамо, що Максим Кріппа – один із ключових бізнесменів в українській кіберспортивній та ігровій індустрії, відомий своєю непублічністю. Він має численні інтереси в кіберспорті й іграх, а також у благодійності. Кріппа володіє такими відомими кіберспортивними активами, як команда Natus Vincere (NAVI), а також є інвестором у студії GSC Game World, яка розробила популярну серію ігор S.T.A.L.K.E.R., що стала культовою завдяки атмосфері, натхненній Чорнобильською зоною відчуження.