Куди звертатися, якщо згорів лічильник на воду чи світло

Куди звертатися, якщо згорів лічильник на воду чи світло

Проблеми з лічильниками води та електроенергії можуть виникати з різних причин і призводити до неправильних показань, що може стати причиною додаткових витрат для споживачів.

Куди треба звертатися, якщо лічильник зламався чи згорів, розказали українцям у ДТЕК.

Треба розуміти, якщо лічильник зламаний – їм користуватися категорично не можна.

Ремонт і обслуговування лічильників електроенергії є важливою частиною забезпечення надійного функціонування електромережі і забезпечення безпеки споживачів. Ось що вам треба знати:

Ремонт і заміна лічильників мають здійснюватись виключно кваліфікованими спеціалістами. Це важливо з точки зору безпеки і забезпечення правильного обліку спожитої електроенергії.

Небезпека самостійних дій

Відключення або самостійна заміна лічильника може призвести до серйозних наслідків, включаючи травми або неправильне функціонування електромережі. Тому важливо уникати таких дій і звертатися до професіоналів.

Процедура заміни лічильника:

  • Якщо лічильник не працює чи пошкоджений, потрібно подати письмову заяву в один з центрів обслуговування клієнтів.
  • В компанії, яка здійснює електропостачання (наприклад, ДТЕК Дніпровські електромережі), заміна нового лічильника зазвичай відбувається протягом п’яти робочих днів.
  • У випадку порушення електропостачання заміна може бути проведена швидше, протягом одного дня.

Безкоштовна заміна лічильника при поломці

Якщо поломка лічильника не з вини споживача, компанія проведе заміну пристрою на новий безкоштовно.

Ці кроки спрямовані на забезпечення надійності та безпеки електромережі, а також на захист інтересів споживачів електроенергії. Важливо завжди дотримуватись встановлених процедур і звертатися за допомогою до відповідних організацій у випадку потреби.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *