Проблеми з лічильниками води та електроенергії можуть виникати з різних причин і призводити до неправильних показань, що може стати причиною додаткових витрат для споживачів.
Куди треба звертатися, якщо лічильник зламався чи згорів, розказали українцям у ДТЕК.
Треба розуміти, якщо лічильник зламаний – їм користуватися категорично не можна.
Ремонт і обслуговування лічильників електроенергії є важливою частиною забезпечення надійного функціонування електромережі і забезпечення безпеки споживачів. Ось що вам треба знати:
Ремонт і заміна лічильників мають здійснюватись виключно кваліфікованими спеціалістами. Це важливо з точки зору безпеки і забезпечення правильного обліку спожитої електроенергії.
Небезпека самостійних дій
Відключення або самостійна заміна лічильника може призвести до серйозних наслідків, включаючи травми або неправильне функціонування електромережі. Тому важливо уникати таких дій і звертатися до професіоналів.
Процедура заміни лічильника:
- Якщо лічильник не працює чи пошкоджений, потрібно подати письмову заяву в один з центрів обслуговування клієнтів.
- В компанії, яка здійснює електропостачання (наприклад, ДТЕК Дніпровські електромережі), заміна нового лічильника зазвичай відбувається протягом п’яти робочих днів.
- У випадку порушення електропостачання заміна може бути проведена швидше, протягом одного дня.
Безкоштовна заміна лічильника при поломці
Якщо поломка лічильника не з вини споживача, компанія проведе заміну пристрою на новий безкоштовно.
Ці кроки спрямовані на забезпечення надійності та безпеки електромережі, а також на захист інтересів споживачів електроенергії. Важливо завжди дотримуватись встановлених процедур і звертатися за допомогою до відповідних організацій у випадку потреби.