ПриватБанк зробив банківські послуги доступнішими для людей із порушеннями слуху

ПриватБанк зробив банківські послуги доступнішими для людей із порушеннями слуху

"ПриватБанк" продовжує рух у напрямку інклюзивності, оголосивши про запуск нового сервісу для клієнтів із порушеннями слуху. Відтепер кожен клієнт з такими особливостями може отримати повноцінну банківську консультацію жестовою мовою в будь-якому відділенні банку.

Про це повідомила пресслужба фінустанови.

Як зазначається, у всіх офісах "ПриватБанку" впроваджено систему відеозв’язку з фахівцями контакт-центру, які володіють українською жестовою мовою. Клієнт може звернутися до будь-якого співробітника у зручному відділенні, після чого організовується відеоконсультація — без потреби у перекладачах чи супроводі. Це дозволяє не лише зберегти конфіденційність, а й забезпечити якісне та рівне обслуговування для всіх.

Нова ініціатива є логічним продовженням політики інклюзивності банку, яка активно реалізується з 2024 року. Тоді "ПриватБанк" став першим в Україні, хто запровадив відеоконсультації жестовою мовою у мобільних застосунках "Приват24" та "Приват24 для бізнесу". Нинішнє розширення охоплює і клієнтів, які не користуються цифровими сервісами або надають перевагу особистому спілкуванню з консультантом.

Запису на консультацію не потрібно — достатньо просто прийти у відділення. Такий підхід значно полегшує доступ до фінансових послуг для людей із порушеннями слуху, що повністю відповідає цілям державної Стратегії безбар’єрності.

Додамо, що "ПриватБанк" заявив про намір і надалі впроваджувати сервіси, що відповідають принципам доступності, зручності та цифровізації. У фінустанові наголошують: банк має бути відкритим і зручним для кожного, незалежно від фізичних можливостей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *