В Києві, на проспекті Берестейському, 27а у столиці відкрили новий банківський простір, який став флагманом інклюзивності в Україні. Йдеться про найбільше інклюзивне відділення "ПриватБанку", створене за принципами доступності, зручності та рівності для всіх клієнтів — без винятку.
Про це повідомили в пресслужбі банку.
Це не просто банківська установа, а сучасний сервісний центр, де кожен — від людини з інвалідністю до батьків з дитячими візками — може комфортно скористатися послугами без фізичних або психологічних перешкод. Особливу увагу приділили просторовим рішенням, а також спеціальній підготовці персоналу, який вже пройшов навчання щодо обслуговування клієнтів з різними потребами.
"Ми не просто відкриваємо нові відділення — ми будуємо екосистему, де бар’єри зникають. Київ як мегаполіс потребує рішень, які дають змогу кожному відчувати себе частиною спільноти", — зазначив голова правління "ПриватБанку" Мікаель Бьоркнерт.
Нове київське відділення стало першим у низці інклюзивних локацій, які "ПриватБанк" планує відкрити в столиці протягом травня. Загалом це частина всеукраїнської програми з інклюзивного розвитку, що охоплює як фізичну інфраструктуру, так і цифрові сервіси та внутрішні політики банку.
За останні роки "ПриватБанк" суттєво оновив свою мережу: понад 99% відділень уже адаптовані для клієнтів з обмеженою мобільністю, а у 25 з них — зокрема дев’яти у Києві та області — впроваджено додаткові інклюзивні рішення.
Відтепер похід до банку для людей з інвалідністю не викликає труднощів, а атмосфера нового відділення свідчить: сервіс може бути водночас технологічним, зручним і людяним.
Як раніше стало відомо, ПриватБанк зробив банківські послуги доступнішими для людей із порушеннями слуху.