Компанія “Нова пошта”, один із провідних українських логістичних операторів, оголосила про свої наміри вийти на ринок Сполучених Штатів Америки наступного року. Цей крок є частиною стратегії глобального розвитку компанії, яка вже має досвід роботи в 24 країнах світу.
Про це співзасновник групи Nova В’ячеслав Климов повідомив “Економічній правді”.
“Думаю, що наступного року в якомусь форматі перший прапорець з’явиться”, – зазначив Климов.
У компанії зазначають, що відкриття представництва в США дозволить не лише розширити географію послуг, а й забезпечити українцям у Штатах доступ до швидких та якісних логістичних рішень. Ключовий акцент буде зроблено на обслуговуванні міжнародних відправлень, зокрема доставці товарів між Україною та США.
Експансія на американський ринок стане знаковим етапом для “Нової пошти”, адже Сполучені Штати є одним із найбільших і найконкурентніших логістичних ринків у світі.
Раніше компанія успішно відкрила відділення в таких країнах, як Польща, Німеччина, Чехія та Румунія. У США “Нова пошта” планує запропонувати клієнтам ті самі стандарти швидкості, зручності та прозорості, які вже зарекомендували себе в Європі.
Деталі про майбутні послуги та плани компанії обіцяють розкрити ближче до початку роботи нового офісу.