У TikTok з’явилось відео, де українки порівняли ціни на популярні товари з рекламного каталогу 2021 року з актуальними розцінками у супермаркетах у 2025-му.
Результати здивували: більшість продуктів за чотири роки подорожчали вдвічі, а подекуди й утричі.
Так, наприклад, розчинна кава Jacobs, яка у 2021 році продавалась по акції за 39,90 грн, сьогодні коштує майже 242 грн, навіть зі знижкою — 149,90 грн. Консервована скумбрія, яка тоді обійшлась у 41,20 грн, зараз має ціну понад 94 грн. Твердий сир “Тенеро” виріс у ціні з 33,50 грн до 80,90 грн. А 400-грамова пачка масла “Ферма” — з 70 до 235,90 грн.
Суттєве зростання також зафіксовано на алкогольні напої. Лікер Sheridans подорожчав із 434 до 875 грн. А пляшка пива Corona — з 21,90 до 71,50 грн. Побутові товари не відстають: ціна підгузків зросла з 174,90 до 309 грн. Зубна паста — з 39,80 до майже 90 грн.
Причиною таких змін є постійна інфляція. За даними на лютий 2025 року, інфляційний показник в Україні досяг 13,4% у річному вираженні, що й впливає на стрімке зростання цін майже в усіх категоріях товарів.