Мережа магазинів “Аврора” націлена на $1 мільярд виторгу у 2025 році

Українська мережа магазинів формату “товари за низькими цінами” — “Аврора” (юридична назва ТОВ “Вигідна покупка”) очікує досягнення виторгу в $1 мільярд за підсумками 2025 року. Про це заявив один із засновників компанії Лев Жиденко під час заходу Business Breakfast від Forbes Україна.

“Математично минулого року був ($1 млрд виторгу – ред.), якщо рахувати з ПДВ. Без ПДВ – буде цього”, — пояснив Жиденко.

Плани на майбутнє: міжнародна експансія та підтримка українських виробників

У наступні п’ять років “Аврора” планує трансформуватися в управлінську платформу, яка серед іншого буде допомагати вітчизняним виробникам виходити на зарубіжні ринки. Компанія також розглядає можливість розширення в ті країни, куди зручно налагодити логістику з України.

Стрімке зростання виторгу

За 2024 рік мережа показала зростання виторгу на 42,5%, до 38,5 млрд грн без ПДВ. У першому кварталі 2025 року “Аврора” продовжила демонструвати позитивну динаміку — виторг зріс на 32,5% та сягнув 10,6 млрд грн.

Про компанію

Мережа була заснована у 2011 році Левом Жиденком, Тарасом Панасенком та Лесею Клименко. Станом на кінець 2024 року вона включала понад 1600 магазинів в Україні та 30 точок у Румунії. Головний офіс компанії розташований у Полтаві.

За даними Opendatabot, офіційним власником ТОВ “Вигідна покупка” є кіпрська компанія “Авроритейл Інвестментс Лімітед”, кінцевим бенефіціаром якої є Жиденко.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *